Datum objave: 18.06.2017.

Ciljani korisnici u javnom sektoru

Ciljani  korisnici za QMC ICT model biti će državna, županijska i lokalna uprava. Većina tih upravnih tijela  još uvijek traže odgovarajuća rješenja za poboljšanje svojih administrativnih sustava jer postojeće aplikacije nisu donijele očekivani napredak. Naš plan je QMC model najprije uspješno primijeniti u Hrvatskoj i susjednim zemljama nakon čega  bi taj uspjeh pokušali  replicirati u drugim europskim zemljama i širom svijeta.  


Kao što je spomenuto ranije,  pokušaji uvođenja E-uprave nikako ne uspjevaju ukloniti nefunkcionalni birokratski sustav jer su isključivo usmjereni na automatiziranje postojećih procesa   a ne na otklanjanju zapreka u njima i zato su često duplicirani, vrlo komplicirani i isprekidani od lokane i županijske pa sve do regionalne i državne razine.

ISO sustav upravljanja kvalitetom je jedan od primjera neodgovarajućeg rješenja jer se ne bavi učinkovitošću cijelokupne procedure, već je usmjeren samo na određene kritične točke i  njegovi korisnici su nažalost prvenstveno zaokupljeni dobivanjem certifikata. 

Osim toga, postojeće ERP ( Enterprise Resource Planning ) i BPR ( Busines Process Reengineering ) aplikacije poput SAP-a i Arisa su jednostavno prezahtjevne i automatizirane za riješavanje zavrzlama u javnoj upravi.

Najprije treba uspostaviti kao osnovu jednostavni analogni sustav koji će omogućiti jedinicama javne uprave, naviknutim na rad u zastarjelom birokratskom sustavu raspetljavanje isprekidanih procesa  jednostavnim logičkim opisivanjem postupaka, korak po korak. QMC je učinkovito rješenje jer nudi korisnicima jednostavno komuniciranje putem QMC dnevnika te Word/PDF dijagrama tijeka određene procedure.   

Tek nakon što se QMC postavi kao organizacijski alat, trasiraju glavni procesi, zatim testiraju u određenom razdoblju radi otklanjanja propusta i uvođenja poboljšanja, može se uvesti automatizacija putem SAP-a, Arisa ili sličnog alata tamo gdje je to korisno.  Ovo QMC analogno razdoblje će omogućiti promjenu načina na koji javna uprava oblikuje i pruža usluge,  konačno mijenjajući učinkovitost procesa što će rezultirati izvršnošću koja će biti uspješno standardizirana.

Dodatna snaga QMC-a je u sinergiji s QMC web platformom putem koje se uspostavlja transparentnost i interakcija  s javnošću na provođenju reformi.  


P&P Qmc tim




Broj komentara: 0